Úttalan utakon - 365 photo challenge 2021 #004

 Lassan elindul az év, körvonalazódnak bennem a tervek, hogy mit is szeretnék majd az év során így a napi posztokban látni, Így mai nap egy kicsit jártam a falu körül a turista ösvényeken hogy milyen állapotban vannak illetve ha beköszönt a tavasz, mennyire járható lesz a dolog. 


Sok kellemes természetképet szeretnék majd hozni nektek, illetve macro képet amit sajnos az elmúlt években eléggé elhanyagoltam. De szeretném újra felvenni majd ezt a fonalat ismét, pár rövid sort írni az adott rovarról, bogárról, pókról vagy bármi apró élőlényről.

Ti hogy álltok a macrovilággal? Kommentben mondjátok el a véleményeteket.

Megjegyzések

  1. Keveset macróztam életember, de amikor igen, akkor azt mindíg élveztem, szerintem sok kreativitás van benne. Jó kép, szeretem az egyszerűséget. 😊

    VálaszTörlés
  2. Tetszik, hogy az ösvény hátul a sarokban megy ki, azonban a turistajelzés szerintem már túlzóan a kép szélére került. Összességében nem rossz. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése