Füst - 365 photo challenge 2021 #003

 A füstöt mindig is imádtam, de mint fotótéma mindig küzdök vele. A megfelelő élesség, vagy éppen a füst alakja nem tetszett vagy nem megfelelő. Általában a fodrozódása nem találom megfelelőnek. Emiatt van hogy komplett sorozatokat kell csinálni róla. 

Ezeken a dolgokon majd akkor tudok pluszban javítani, ha lesz egy rendes vakum. Egy Godox TT350C van tervben, vagy éppen 2 hogy lehessen pluszban játszani. 


Jelen esetben ez a képen szereplő füst, egy egyszerű füstölőé. Ez ezért jó, mert nagyon stabil és egyenletes füstje van ami sokáig tart. Viszonylag könnyű irányítani és kiszámítani hogy miként is reagál a különböző legyezésekre.

Az év folyamán több füstös kép is van tervben, sok ötletem van vele, különböző színezésekkel és trükkökkel. Valamint több féle színű füstbombát is szeretnék venni.

Ti hogy vagytok a füst témával? Van esetleg kedvenc képetek? Kommentben mondjátok el nyugodtan, ha pedig érdekel a challenge iratkozzatok a blogra.

Megjegyzések

  1. Nagyon jó kép lett. Én egyszer-kétszer próbálkoztam már hasonló témával, egészen tetszett...

    VálaszTörlés
  2. Jó kép. Már majdnem szóltam, hogy állókép formátumba csináld, a háttér megtréfált. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése