Színrobbanás - 365 photo challenge 2021 #014

 Ha van kép amivel sokat kellett küzdeni, akkor ez az, nagyon nehezen adta meg a kívánt hatást, vagy elképzelést.


Az üvegcséket a mai napon tudtam beszerezni, és alapvetően négyféle ételfestékem volt itthon. Csak alap színek: kék, sárga, zöld és piros. Ebből kellett kikeverni amit lehetett. Már önmagában ezzel is elég kellemesen és idegőrlően ellehetett játszani, ebből egy csepp, abból kettő, aztán meg a harmadikból még egy. Végül a lila színt semmilyen módon se lehetett előállítani sajnos. Tudja valaki a receptjét?

Aztán jöhetett a fotó része: Egy lámpa szemből, egy pedig felülről. Gondoltam én persze. De az árnyékok sehogy se voltak jók. Mert bár én nem láttam, a fotógép kijelzője liveview módban nem látta, az üveg nyaka a kész képen mégis nagyon torz árnyékot vetett. Végül körülbelül 30 kép után lett meg a nyertes beállítás, felső fény nélkül. Bár az üvegek mondhatni, hogy elég határozottan elkülönülnek egymástól színekben, a rajtuk áthaladó fény gyönyörűen összekeveredik színek tekintetében.

Ti próbálkoztatok ilyesmikkel? Mik a tapasztalataitok?

Ha pedig tetszik a blog, iratkozzatok fel jobb oldalon a rendszeres olvasók közé.

Megjegyzések

  1. Marha jó lett... Egyszer szórakoztam csak ilyen "kémiák stílus " fotózással... Tetszett nagyon. Jó kép.

    VálaszTörlés
  2. Tetszik. Egyre jobb a világításod. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése