Élménybeszámoló: Kamionvadászat

Jó ideje már, hogy kimondottan kamionokat nem fotóztam. Így már mindenképpen ideje volt visszatérni a témához. hamar elrepült az a pár hónap tavasz óta, úgy hogy szinte észre se vettem csak azt hogy egyre több üzenetet kapok, hogy mi történt velem? Miért nem fotózok már kamionokat mint régen.... 

Aztán most nem is rég, ismét összehoztam egy ilyen eseményt. Laza 3 óra a kamionok jegyében, plusz az a pár emberke aki arra járt ugyebár.
Az idővel még nem is lett volna olyan nagyon nagy gond, de mivel nagyon gyér volt a forgalom (hozzátenném azóta se láttam ennyire alacsony forgalmat a 82-esen, mint aznap) viszonylag nagyon hamar elkezdtem fázni, de nektek köszönhetően, illetve Zsolt társaságának eredményeként, azért sikeresen végigfagyoskodtam a 3 órát amit vállaltam.


Mint mindig, most is akadt pár nehéz eset. Volt aki megvádolt kb azzal hogy a rendőrségnek kémkedek és a képeim alapján kivonul mindenkihez a rendőrség (Vajon mit szívott? Érdekel), Volt aki a személyiségi jogait féltette üvöltözve. (Feketefuvar....)

De ez egy ilyen stílus, természetesen igyekszem általában a képeket ,amúgy is úgy felrakni mindig, hogy ami nagyon gáz szituáció valami miatt, az nem kerül fel publikusra. Ennyi diszkréció bennem is van azért ;)

De voltak nagyon finom ritkaságok is mint a fenti képen szereplő Scania lószállító, vagy a lejjebb található (talán Csepel?) rakomány.


Egy élmény volt az egész fotózás mint mindig veletek, élőben közvetítve, és a tél folyamán, ha nem is 3 órásat, de szeretnék még ilyen témában is majd alkotni, illetve vasútra is visszatérni.

Ti mennyire hiányoltátok ezt a témát az oldalról? Illetve milyen témát látnátok szívesen? Kommentben fejtsétek ki nyugodtan a válaszaitokat.

Megjegyzések