Élménybeszámoló: Győri éjjel

Mai nap folyamán lenne a fotósulival esti, városi fotózás. De mivel dolgozom, így nem tudok velük tartani, így szombaton este sötétedés után gurultam be a városba valamit alkotni.
A hagyományos klisé képeket szerettem volna mindenképpen elkerülni. Abból már idén is láttunk eleget. Ráadásul ebben a kaotikus vírushelyzetben, nem igazán tudtam hogy mire is számíthatok ott.
Az a tömeg ami fogadott nagyon meglepett. Egyrészt azért mert kimondottan adventi/karácsonyi vásár nincs. Rendezvényt nem lehet tartani (elméletileg) mégis voltak olyan hagyományos fotóhelyek ahol szó szerint sorban állás volt arra várva hogy képet csinálhassanak.
Maszk természetesen az emberek felén nem volt, így nagyon fura összhangot adott az egész szituáció. Főleg a Széchenyi téren, ahol az iskola falára vetítettek fényjátekot. Ott önmagában is annyian voltak, hogy az állványt felállítsam.
Így hamar magam mögött hagytam úgymond a hagyományos helyeket,és egy kellemes séta keretében sikerült eme négy képet összehozni összesen.
Ezzel az utolsó hídkorlátos képpel nagyon megküzdöttem, már csak azért is mert az átmenő forgalom rendesen beringatta a hidat, amibennaz a furcsa hogy ha nem áll meg az ember észre sem veszi. 

Nektek mi a kedvenc karácsonyi helyszínetek a városban? 

Megjegyzések