Jéé, nekem ilyenem is van...

Nagyon hosszú ideje foglalkozom különböző típusú közösségi médiákkal mint például, Facebook oldalak, YouTube vagy éppen az ilyen blogok. De egy ideje erről az utóbbiról nem egyszerűséggel megfelejtkeztem.

Viszont a Bakonyszentlaszlói cikk eszembe juttatta, hogy nekem van ilyen is. Ezúton is köszönöm 😁 
Egy ideje már amúgy is gondolkoztam rajta, hogy miként tudnék kicsit bizonyos dolgokat részletesebben kifejteni nektek,esetleg élménybeszámolót csinálni, vagy a világban történt dolgokról amik valahogy kapcsolódnak az oldalhoz részletesebben írni, és ezáltal veletek jobban kommunikálni.


A sima facebook posztokat nem találtam sosem elegendőnek rá, nehéz, vagy sokszor éppen lehetetlen rendesen formázni és tagolni. Így ez a blog remek platform lesz ezeknek a dolgoknak.

Nagyon erős napok előtt állok éppen, hiszen holnap szerpentinen alkotok ismét, majd szombaton Siófokon Skoda találkozón. Szóval lesz miről írni bőven, főleg ha sikerül ennyire pörgősen tartani az egész évet.

Remélem hogy nektek is elnyeri a tetszéseteket a dolog, hiszen próbálok mindig valami kis pluszt belevinni az egészbe, higy ne csak a képek likolásáról szóljon az oldal, hanem valami aktív közösség alakuljon ki. Hála égnek mondhatni hogy ha nehezen is, de szépen alakultok már 😉

Véleményeiteket szívesen fogadom bármelyik platform kommentszekciójában. Ne kiméljetek, hajrá! 😉

Megjegyzések