Balaton-parti Skoda party 2020.07.11.

Ha van találkozó ami tökéletes időben valósult meg számomra, akkor az ez. Egyrészt mert szombatra nem volt semmi olyan program ami tényleg erdekelt volna, másrészt pedig most kezdtük az éves kötelező szabadságot, így nagyon ráértem. 

A lejutás sem volt már mondhatni hogy egyszerű, Tihanyrévig kényelmesen lecsorogtam, majd komppal átjutottam Szántodra, és ott kezdődött az összes mizéria. Siófokig sikerült belefutni kombájnba, útlezárásba, traktorba, dugóba, rendőrségi ellenőrzésbe szóval nem volt egyszerű a maradék pár kilométer.

A helyet nagyjából ismertem ami a találkozónak helyet adott, hiszen pár éve Balaton körbetekerésnél éjszakáztunk már itt. Így mondhatni hogy kellemes emlékekkel tértem vissza ide. Gyors belépő megvétele után összevadásztam a lányokat, akik szintén fotózni érkeztek ide, Csengét és Krisztit (Csngphotography és Munin photography) aztán elgurultunk a kemping hátsó részébe Kornélékkel kávézni egyet.

Délben kezdődött a felvonulás így azzal már úgy voltam hogy illene fotózni. 42 autó indult el a városban egy körre, szép rendezett sorban (bár azért egy Audis csak benyomorgott a sorba, rajta kívül mindenki kivárta a sorát normálisan, ő szembesávból csak bement). Aztán egy gyors ebéd következett majd neki alltunk végre tényleg fotózni. Addigra már visszaértek a felvonulásról is.

Nagyon gyönyörű szép, régi darabok voltak, 100, 120,130as Favoritok es lehetne sorolni a teljes modellpalettát. Aki a márkát szereti az bőven megtalálta magának a látnivalót. Bár én személy szerint picit a modernebb tuning felhozatalt picit hiányoltam. De nem lehet mindenkinek teljesen jót tenni ugyebár. 
Sok Skoda klub képviselte magát az egész országból és külföldről is érkeztek jó páran. Így tényleg nem lehetett panasz semmire. 

Miután mindenhol megálltam pár szóra, hamar eltelt a nap, és igazából nem a fotózás lett a fő hangsúly a napon, hanem a remek hangulat és kikapcsolódás. Jövőre remélhetőleg ugyanitt találkozunk mindenkivel. 😉

Megjegyzések