Egy újabb nap a szerpentinen - 2020.07.10.

Jó ideje nem jártam a szerpentinen fotózni, éppen ideje volt már egy újabb alkalomnak. Így pénteken (ha már úgyis szabin vagyok) kényelmesen kigurultam délután 2-re, és tervek szerint 4 órán át, ott is fotózok.

Sokan mondtátok már hogy jó lenne, ha néha hétköznap is lennék ott. Így most remek alkalom volt mindenkinek, és szerencsére sokan el is jöttetek egy képért, amit ezúton is köszönök.

Kezdésre Kistücsi kapasból meglepett egy kis ellátmánnyal, eredeti Redbullal amit nem hogy még életemben nem ittam, de még csak nem is láttam ilyet. De összeségében ellehet mondani hogy nagyon finom és jó cucc.

Aztán lassan neki álltam alkotni, élő elindítva, a gép kattog, készülnek a képek, és kozben veletek beszélgettem. Sajnos a jó idő hátránya hogy a telefon amiről megy az élő, brutálisan elkezdett melegedni. Kikell találnom rá még valami hűtést. Vagy valami másik eszközt kell beszereznem ami kibirja az időjárás által adott meleget, a terhelés mellé. Szerencsére adtatok pár jó tippet ami akár működhet is, vagy legalább eltudok indulni rajta.

Maga a fotózás részéről sokmindent nem igazán lehet írni, voltak ismét szép motorok, érdekes gépek és mivel hétköznap volt kamionok is rendesen. Szóval volt mit kattogtatni. Szerencsére most nem volt semmi gond, se baleset, se komolyabb őrült aki veszelyesen ment volna (egy átlagos naphoz képest).

Fotózás után még felugrottam a büféhez, egy remek hamburgerre, valamint beszélgetni, így mondhatni hogy elég későn sikerült elindulni hazafelé, higy leválogassam a képeket nektek. Hiszen akkor már javában érkeztek a kérdések hogy mikor lesz kint már, annyira várjátok.

Mondhatni elég hamar sikerült végezni a 3 albummal (autó, motor, kamion) és ki is tettem az oldalra. Majd jöttek a szokásos kérdések hogy miért nem találom magam?
Általában erre az a válasz hogy mert nem sikerült a kép, bemozdult, bejött egy autó a képbe vagy valami más ok miatt nem lett értékelhető az adott produkció. De most ismét előfordult, biztosan tudom hogy készült kép és mégse találta magát az illető.

A megoldás mondhatni hogy nagyon egyszerű volt, és mégis különös. Én javarészt nem ismerem a motorokat, és pénteken ráadásul sok ugyanolyan tipus volt. És hasonló ruhában és bukósisakban is. Annyira hogy aki rám írt hogy nem találja magát még ő is eltevesztette. Így újra atnézve az albumot tettem fel még 2 képet. De legközelebb tényleg Motor képet es bukósisak képet kérek üzenetben. A jelek szerint sosem lehet elég biztosra menni 😁😁😁

Köszönöm a napot mindenkinek, és a hideg italokat főleg (brutális mennyiség fogyott el 4 óra alatt). Remélhetőleg mihamarabb találkozunk ismét a szerpentinen 😉


Megjegyzések