Toyota és Lexus találkozó

Nincs tudomásom róla, hogy a városban lett volna bármikor is ezen márkáknak hirdetve találkozó. Így nagyon nem tudtam, hogy mire is számíthatok. Hiszen a Lexus egy nagyon kis márka úgymond, a Toyotások meg nem igazán a nagy találkozó látogató egyének, így teljesen a sötétségben tapogatóztam hogy mire is számíthatok. 
De szerencsére nem volt semmi gond, nagyon kellemes társaság jött össze. Kicsit sajnáltam hogy kevesen jöttek el, főleg Toyotások részéről, de remek hangulat volt végig, és nagyon jókat lehetett beszélgetni a fotózás mellett is. 
A piros Supranál külön kiemelném hogy bal kormányos, ami mondhatni hogy elég ritka felénk. Ráadásul gyári állapotban. 
Nem volt egy nagy találkozó, de nagyon remélem hogy nem az utolsó, hiszen tényleg nagyon jól éreztem magam,és sajnáltam hogy idő előtt távozni kellett. Külön kis aranyos dolog volt, egy japán találkozón a kisgyerekek egy távirányítós Ford Mustanggal játszottak. Kellemesen mosolyogtató. 
Hiszen eligérkeztem Opel club találkozóra is... 
De az már a következő cikk témája lesz. 

Megjegyzések